نوشته شده توسط : محسن

فهرست یارانه ٥ میلیارد تومانی بیمه تابستان

 اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای ضمن انتشار فهرست یارانه ٥٣ میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریالی بیمه تابستان ٩٤ متعلق به ٣٩٤ رسانه، با انتشار جدول اسامی بیمه‌شدگان، توضیحاتی نیز ارائه کرد.

یارانه

به گزارش بخش رسانه ایسنا، در متن اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آمده است:

در راستای سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیگیری موضوع بیمه روزنامه‌نگاران و همکاران مطبوعاتی و کمک به صاحبان امتیاز در اجرای ماده ٤٦ قانون مطبوعات، مبالغ واریزی رسانه‌ها بابت بیمه پرسنل به آنان عودت می‌شود. در پیگیری جدّی این سیاست و علاوه بر جنبه‌های تشویقی – حمایتی، همان طور که در فصل شش بسته حمایتی اعلام شده است و در اطلاعیه مورخ ٢٥ مهر این اداره کل نیز مورد تأکید قرار گرفته است رسانه هایی که اساساً فاقد فهرست بیمه هستند از هر گونه حمایت محروم خواهند بود تا نسبت به احقاق حقوق همکاران خود، جدّیت مبذول دارند.

درخصوص فهرست یارانه بیمه تابستان ٩٤ نیز نکات زیر قابل توجه است:

١) این ارقام تا چند روز آینده به حساب صاحبان امتیاز رسانه ها واریز می شود.

٢) نحوه محاسبه، وجه پرداختی رسانه در ماه مورد نظر، ضربدر تعداد ماه در آن دوره است. همچنان که در بسته حمایتی ٩٤ اعلام شده است برای رسانه های غیرخصوصی، این عدد ضربدر ٠,٣ می‌شود. همچنین مطابق جدول اعلامی در بسته حمایتی برای کلیه رسانه‌ها (اعم از دولتی، عمومی و خصوصی) و بسته به دوره انتشار و بنگاه بودن آنان، سقف حمایتی وجود دارد.

٣) نشریاتی که در مقابل نام آنها * نیست،‌ هنوز فهرست اسامی بیمه‌شدگان خود را ارائه نکرده‌اند. واریز مبلغ اعلام شده، منوط به ارائه این فهرست خواهد بود.

٤) مطابق "بند د" از فصل ششم بسته حمایتی فهرست کامل بیمه‌شدگان به تعداد ٦٧٥٥ نفر نیز جداگانه اطلاع‌رسانی شده است.

همچنان که قبلاً نیز اعلام شده است و در جدول منتشر شده از فهرست یارانه بیمه تابستان ٩٤ و اسامی بیمه شدگان رسانه‌ها در سایت معاونت مطبوعاتی نیز ملاحظه می‌شود، چنانچه مدارک رسانه‌ها با تأخیر ارسال شود، یارانه بیمه باز هم قابل پرداخت است.

یارانه





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: